BABYNEST MED KABELSTRIKK

//Samarbeid ByMilla

 

Nå føler jeg at ting begynner å falle på plass. Vi har fått på plass klesskap og kommode på barnerommet, og her har vi klart å fylle opp alle skuffene med både klær, sokker, tepper og sengtøy. Sprinkelseng og vognen står klar. Det eneste som står igjen på barnerommet er litt interiør og pynt, noen hyller som skal skrues opp på veggen og litt annet småtterier. Gleder meg til å vise dere! Vi mangler litt til badet enda. Stellebordet er ikke kommet på plass og vi har ikke kjøpt inn noe av bleier eller hudpleieprodukter og lignende. Vuggen er derimot på plass, og oppi her har jeg plassert det fine babynestet fra ByMilla som kom i posten tidligere denne uken. Blir deilig å lunt for lille baby som kommer i september. Åh, det er så koselig å bygge rede!

Babynestet jeg gikk for heter Liam og står i stil til vognposen jeg bruker til trillevognen (se forrige innlegg). Babynestet finner du hos ByMilla HER. Grå kabelstrikk på utsiden og hvit bomullstoff innerst. Snorstopper til å regulere størrelsen og en fin blondekant rundt det hele for det lille ekstra! Den lille strikkebamsen fulgte med pakken som en liten gave ♥

BYMILLA.NO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg