STRIKKET VOGNPOSE

//Samarbeid  ByMilla

Da har jeg endelig fått pakken min fra ByMilla! Jeg sier endelig fordi når man venter på noe kjekt og spennende, ja da kan ikke tiden gå fort nok. Pakken kom på litt under to uker, og produktene står virkelig til forventningene. Jeg kjøpte en helt unik vognpose og ett matchende babynest i grått og hvitt. Jeg tenker jeg viser frem vognposen i dag og babynestet i morgen. Produktene er håndlaget fra ByMilla, dere kan besøke hjemmesiden HER. Om du venter baby råder jeg deg på det varmeste til å kikke innom her. Jeg kan nesten garantere at du finner noe du liker til din lille hjerteknuser! 

Som nevnt tidligere gikk jeg for vintermodellen som heter Oliver, i og med at det går mot vinter når jenta mi kommer til verden. Den finner dere HER. Man kan velge mellom en vår-sommer versjon eller en høst-vinter versjon av vognposene. Vognposen ser utrolig lun og deilig ut og designet er bare helt lekkert! Og så matcher den til og med vognen vår! Nå er den perfekt og jeg gleder meg til å trille masse tur!

Jeg som selv driver med håndarbeid setter ekstra pris på de små detaljene. Det er tross alt det som gir det lille ekstra til ett produkt! Som for eksempel strikkemønsteret her, de fine knappene og den søte blondekanten på innsiden. Nå må vi bare vente på at den lille prinsessa vår skal komme slik at vi får testet den ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg