7 TING JEG SKAL GJØRE I NOVEMBER

Tenk at det er november allerede. Kaja Sofie er 6 uker gammel, det er bare noen dager til dåpen og det er bare 54 dager til jul. Hvor ble det av sommeren? Hvor ble den store gravidmagen min av? Hvor ble det av tiden!? Jeg som er en slik nerd når det kommer til planlegging elsker jo den 01. i hver måned. Og mandager! Mandager er den kjekkeste dagen synes jeg. Da er det ut å få gjort unna mest mulig på planen. Denne måneden er intet unntak, jeg har såklart noen punkter her som jeg skal få gjort i november. Det var noen punkter på oktoberlisten som jeg rett og slett ikke fikk tid til. Halloween-bildene ble det ikke noe av, og jeg fikk heller ikke lest noen bok. Men jeg fikk sortert klærne til Kaja Sofie, begynt på julegavene og skrevet ned hele fødselshistorien min (som du kan lese HER). Småbarnslivet er T-R-A-V-E-L-T! Derfor prøver jeg å begrense gjøremålene mine slik at jeg ikke tar meg vann over hodet og presser meg til å gjøre for mye. Da er det bedre å heller sette få mål, gjennomføre dem, og heller utvide listen etterhvert. Her er foreløpig 7 ting jeg skal gjøre i november:

Planlegge ferdig dåpen til Kaja Sofie – Det nærmer seg datoen for dåpen til Kaja Sofie. Det meste er på plass, men det gjenstår fortsatt litt planlegging og forberedelser. Det er bare noen dager igjen, så nå gjelder det å stå på. Hvem skal bake hvilke kaker, resten av pynten må handles inn, bunaden må prøves, etc.

Gjøre ferdig alle julegaver – Så godt det lar seg gjøre. Jeg har flere gaver i år som er hjemmelagede, og det er de gavene som tar lengst tid. Men jeg skal stå på og få gjort unna de fleste i løpet av november tenker jeg. Tenk så deilig å være ferdig med alle gavene innen 01.desember! 

Sende ut takkekort – Alle som har gitt gave til Kaja Sofie må såklart få ett takkekort! Alle takkekort skal bli sendt ut og levert i løpet av november ♥ Jeg er heldigvis godt i gang med dette punktet, det ble en del kort kan du si. Jeg måtte nedom fotobutikken igjen og skrive ut enda flere. Kjempehyggelig, vi er så rørte og takknemlige!

Pynte til jul – Det høres kanskje merkelig ut å allerede pynte til jul i november, men hos oss skal julepynten være oppe innen 1 desember. Også juletreet skal være oppe innen desember, så derfor er jeg nødt til å begynne å pynte i slutten av november. Og det innebærer også å ta julevasken! Hele huset skal være on fleek til jul

Lage ferdig fødselstavlen – Jeg holder på å lage en fødselstavle for Kaja Sofie. Det er en del jobb med dette prosjektet, men det blir utrolig stilig når det er ferdig. Satser på å bli ferdig med den i løpet av neste uke, siden jeg skal bruke den som en del av pyntet i dåpen.

Delta i barselgruppe for første gang – Jeg har enda ikke deltatt i noe barselgruppe. Det er uansett ikke min feil, da det ble noe forskyvninger av timer på helsestasjonen. Men jeg er satt opp på barselgruppe neste fredag, så det ser jeg frem til! 

Begynne på babysvømming med Kaja Sofie – Jeg vil så veldig gjerne gå på babysvømming med Kaja Sofie. Nå er det gått 6 uker siden den litt dramatiske fødselen, kroppen min har fått hvile og ting har fått grodd. Jeg håper jeg kan være klar til å gå på babysvømming i løpet av denne måneden. 

HAR DU NOEN SPESIELLE PLANER FOR NOVEMBER? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg