My Crazy Family

Min lille familie består av meg, kjæresten min Andreas og verdens fineste, og rareste, border collie jente Kira. Vi er tre individer med tre forskjellige personligheter. Likevel kan jeg ikke tenke meg noen som er mer like enn oss. Ja, hunden vår også! Jeg har aldri sett en hund med så sterk personlighet som Kira. Derfor fullfører hun den fine trekløveren vi er blitt. Vi kan kanskje oppfattes som merkelige av andre, men vi er for opptatt med å være merkelige til at vi bryr oss om det. Det er så fint å kunne være teit og tullete sammen med en man elsker. Her skal dere få noen morsomme fakta om hver av oss:


♥ Når jeg er alene hjemme om kvelden, står alt av lys på. Jeg er mørkredd.

♥ Jeg snakker i søvne. Ofte ler og roper på hjelp. 

♥ Jeg tåler ikke å se blod fra ett sår når det kommer fra meg selv. Heia gulvet…

♥ Jeg må skrive ned alt jeg skal i løpet av en uke. Ellers blir jeg.. STRESSA!

♥ Jeg elsker Disney, og kan sitte i flere timer og se på tegnefilmer. “Skjønnheten og Udyret” og “Løvenes Konge” er mine favoritter.

♥ Jeg kan rape høylytt når jeg er med mine nærmeste. Kunne ikke brydd meg mindre. 

♥ Jeg kan bruke opptil 1 uke eller mer på å rydde ett rom. Jeg skal ha det organisert og bruker god tid på å få det slik jeg vil ha det. Ikke alle skjønner det. 


 

♥ Han liker ikke bilder. Vi har kanskje ett eller to “fine” bilder hvor han har øynene… åpne. Ellers gaper, lukker øynene eller nekter han å være med på fotografering. 

♥ Han skal alltid synge høyest til sangen “Wagon Wheel” når han er full.

♥ Han liker ikke majones, men synes det er godt når han ikke vet at han spiser det. 

♥ Han ler av sine egne vitser. En prompevits i ny og ne. Vitser generelt om kroppslig avfall. Boys will be boys..

♥ Han er nærmest blitt avhengig av cola etter han ble kjent med meg. 

 

      

♥ Hun er skikkelig vims! Hun kan bestemme seg for å jage en katt, men så ombestemme seg. Så ombestemme seg igjen.. og igjen. 

♥ Hun ligger alltid på ryggen når hun hviler. Alltid!

♥ Hun er så morsom at jeg kan ligge å le meg i hjel på gulvet i en time!

♥ Hun kan sitte og stirre deg i senk mens du ser på tv. Føles ganske kleint. 

♥ Når hun hører ordet “tur”, hopper hun rundt som en jojo og springer til døren. Kommer du ikke kjapt nok, går hun og legger seg i buret igjen etter bare noen sekunder.

♥ Hun er overlegen når hun møter andre hunder på tur. Diva!

Husk å stem på oss i konkurransen 71 Grader Nord. Det kan du gjøre HER. Legg igjen en kommentar på blogginnlegget HER etter du har stemt og du er med i trekningen om en bloggshout via bloggen min!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg