71 Grader Nord

Jeg har akkurat meldt meg selv og typen på en 71 Grader Nord konkurranse hvor vi kan vinne en topptur i fantastiske omgivelser! Dette hadde virkelig vært noe for oss. Vi elsker naturen om vinteren og liker å utfordre oss selv. Jeg håper selvsagt dere har lyst til å bruke 2 sekunder på å gå inn på linken og stemme på oss ♥

Stem på oss HER, og jeg blir utrolig takknemlig! Skriv i kommentarfeltet når du har stemt  Jeg trekker en vinner blant dere som legger igjen en kommentar etter at dere har stemt. Vinneren får en “bloggshout” på min blogg! Tusen takk på forhånd 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg