Pepperkake inspirasjon

I dag skal jeg være støttekontakt, og vi skal bake pepperkaker i dag. Men vi skal ikke bake vanlige pepperkaker, vi skal lage ett pepperkakehus! Jeg har aldri gjort det før, så dette kan bli spennende. Jeg aner egentlig ikke hvordan vi lager pepperkakehus, men hvor vanskelig kan det være da? Jeg har sittet og søkt litt på nettet etter litt inspirasjon, og søket mitt gikk fra normale pepperkakehus til.. ja, ikke såå vanlige pepperkakehus. Så vi får se hva vi ender opp med. Tror neppe det blir som i bilde 3 eller 4 her for å si det sånn! Fantastisk!

 

    

Julemusikk skal vi selvfølgelig høre på mens vi baker! Julelisten min kan dere finne HER ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg