KONKURRERE FOR FØRSTE GANG

Gleder meg så utrolig mye til i morgen! En liten drøm jeg har skal endelig gå i oppfyllelse. Jeg skal endelig få prøve meg ut i feltet, jeg skal nemlig ri distanseritt med hesten. 

Distanseritt er enkelt og greit ett løp som går over en viss distanse. Konkurransen i morgen har klasser som 12 km, 20 km og 30 km. Jeg skal kun delta i klassen for 12 km, rett og slett fordi dette er første gangen jeg deltar og vi har ikke rukket å trene så mye frem til dette fordi jeg fikk vite om det tidligere denne uken. Kanskje med litt bedre muligheter for forberedelser kan vi vurdere en lengre etappe neste gang.

Konkurransen foregår ved ridesenteret rett hvor jeg bor, nærmere bestemt på Høie, Tysvær. Om du er interessert i hest vil jeg anbefale å ta turen bortom hvis du har mulighet, det vil nok bli kjempegøy både for tilskuere og ryttere! Jeg er så spent at jeg kjenner pulsen stiger bare jeg tenker på det. Jeg er både spent, nervøs og utrolig glad for at jeg endelig får prøve dette ut. Jeg skal såklart ri beste Happy, som er hesten jeg steller. Hun er ei gammel dame nå, men har likevel krutt i baken kan man si! Siden hun begynner å dra på årene og på grunn av lite tid til forberedelser så regner vi ikke med å vinne noe denne dagen. Vi er kun med for gøy og kos og for opplevelsen sin skyld 

Ønsk oss lykke til ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg