NATT TIL 1.MAI

God kveld folkens! Eller, nå heter det vel egentlig god natt. Så her kommer bare en liten nattlig oppdatering fra meg, siden jeg ikke har så mye annet å gjøre akkurat nå. Jeg burde vært i seng for flere timer siden. Faktisk har jeg tenkt på å legge meg i minst 2 timer nå, men jeg sitter så altfor godt i sofaen, og jeg er påbegynt på True Blood serien, igjen. Samtidig har jeg pcen på fanget hvor jeg akkurat har fullført alle de daglige utfordringene for april måned innen kabal. I am such a geek!

Så, det ble ingen utgang på meg i dag. Og det er egentlig likegreit. Fint å starte uken forsiktig. Faktisk skjønner jeg ikke helt greia med å gå ut natt til 1.mai. Er det fordi det er en rød dag? Har det noe med russen å gjøre? Jeg misunner ikke akkurat de som kommer til å våkne tørre i kjeften og dårlige i morgen. Kommer til å oppdatere litt mer her de neste dagene, jeg har vært veldig sløv med hele bloggingen, I know. Men nå, klokken nærmer seg halv 4, senga kaller. Natta! 

Pleier du å gå ut natt til 1.mai?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg