PERFEKT

Hei dere! 

Kjenner formen er mye bedre i dag, men tenker jeg tar det helt med ro slik at jeg kan være 100% frisk i morgen. Siden jeg har så mye fri denne uken, går jeg rundt her med en skikkelig feriefølelse. Det er faktisk ganske deilig! Jeg skal kun jobbe en dag denne uken og det er fredag dagtid. Herlig. Det er slike uker som passer utmerket til å bruke hjemme om man har ting å gjøre. Slik som det jeg har nå. I dag har vi skrudd opp vitrineskapet og nå har vi faktisk bestemt oss for hvor ting skal stå. Jeg vil bare gjøre alt ferdig og pynte først så skal dere få se hvor fint alt ble! Nå tror jeg at jeg kan si at stuen nå er akkurat slik jeg vil ha den! 

Siden jeg går rundt med denne feriefølelsen fikk jeg så lyst til å lage en fin frokost i dag. Sola skinner inn vinduene her, og følelsen av vår er bare til å ta og føle på! Og da måtte det selvfølgelig gjenspeiles i frokosten også. Baguetter med stekte egg og tropisk juice, namm! Jeg elsker slike dager. Dager hvor du faktisk kan late som at du lever ett helt perfekt liv! Perfekt måltid, perfekt solskinn, godt humør, ingen bekymringer. Perfekt. 

5 kommentarer

Siste innlegg