DET ER IKKE VERDENS UNDERGANG

Okei, dette ble nå ett lite hasteinnlegg sånn fort fort! For jeg fikk en ganske så ekkel magefølelse da jeg nå var ferdig på trening og det kom opp på facebook feeden min at flere bloggere nå går ut for å advare mot denne appen jeg nettopp anbefalte dere! VPN appen som skal hjelpe dere å få tilbake den gamle versjonen av snapchat. Nå står det så og si overalt at man kan bli hacket og faktisk bli kastet ut av snapchat om man bruker den? Akkurat det at man kan bli hacket tror jeg på, for uansett hvor du oppholder deg på internett er det alltid en sjanse for det uansett. Det er tross alt internett. Men at man kan bli kastet ut fra snapchat? Fordi? Man ønsker en eldre vare? Kan man bli kastet ut av en butikk om man står ved salgsstativet fremfor nyhetene i vinduet?

Når det kommer til internett så er det vanskelig å vite hva man skal tro på. Alle i hele verden, hvem som vil, kan sette seg ned og skrive hva enn man vil! Og folk vil tro på det. Og rykter vil spre seg. Og jeg ønsker ikke å være grunnen til om dere blir hacket eller kastet ut fra snapchat, så jeg valgte nå å slette mitt forrige innlegg. Jeg har også slettet appen fra min telefon, men snapchat er foreløpig akkurat slik som jeg vil ha den, til tross for at appen er vekke. Jeg sørget for å trykke “disconnect” appen før jeg slettet den, så håper jeg har gjort alt etter boka! Men som sagt, snapchat er som før, men mulig det bare er ett spørsmål om tid før den oppdaterer seg igjen. Men jeg vil heller ha snapchat enn å bli hacket, så da får vi heller leve med denne oppdateringen. Det er ikke akkurat verdens undergang!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg