HEI

Hei hei! Da har jeg endelig satt meg ned etter en dag med mye jobbing (hjemmefra), en kald luftetur med hunden og en herlig middag bestående av kyllingfilet stekt i taco krydder. Yummy! Her hjemme har det jammen begynt å snø igjen, og før var det gjerne sjokkerende for oss på vestlandet å se snø og vi ble så glade av begeistring, men nå trekker vi bare på skuldrene og skulle ønske den forsvant like fort som den kom. 

Nå skal jeg bare slappe helt av resten av kvelden. Dette er siste dag med fri før jeg går inn for en liten jobbhelg. Lite oppdatering fra meg i dag med andre ord, men måtte selvfølgelig innom for å si hei! Planlegger litt mer spennende innlegg fremover. Forhåpentligvis får jeg snart resten av bildene fra shooten jeg hadde for litt siden også, om det er noen som er interessert i å se dem 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg