12 TIMERS ARBEIDSDAG

Det var utrolig godt å slenge bena høyt nå. I dag har jeg vært på jobb i 12 timer, og faktisk vært tur retur Haugesund-Bergen i samme slengen. Jeg har tatt en ekstra vakt på Helseekspressen i dag, bussen som tar med seg pasienter fra Haugesund – Haukeland og omvendt. Det er jammen ikke bare bare skal jeg si deg, for det er utrolig mye å sette seg inn i! Og heller hjelper det lite å kun jobbe en veldig sjelden gang. Min mor er en av to som jobber på denne, og jeg har jobbet litt for henne tidligere da hun skulle ha ferie og skolepraksis og så videre. Så jeg er jo litt kjent med systemet, H-E-L-D-I-G-vis! Hvis ikke hadde det ikke gått an. Men det er kjekt, og det er derfor jeg takker ja til slike vakter når sjansen ber seg. 

Hele dagen har gått til jobb, så nå sitter jeg og vet egentlig ikke helt hva jeg skal ta meg til. Litt den følelsen du får etter å ha kommet hjem fra ferie. Jeg føler det er langt på kveld og at jeg burde sove, men jeg kan da ikke legge meg kl.20.00!? Netflix & Chill next. Jeg er veldig trøtt i kveld, så vi snakkes mer i morgen. Jeg har ett par ærender i morgen tidlig, og da skal jeg fortelle dere noe skummelt som skjedde med meg for noen uker siden. Ett ærend i morgen handler om det.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg