JEG ER AVHOLDS

Her snakker jeg mye om trening og vekt og alt annet som gir deg muligens høy puls. Men i dag er det lørdag, og da skal man få lov å kose seg! Jeg tror ingen, og da mener jeg ingen, klarer å gå en hel uke uten å unne seg noe som inneholder mer kalorier enn hva man normalt gir seg lov til. Om det så er, så kommer dagen hvor man møter veggen ganske snart. 

På menyen hos meg i dag stod taco selvfølgelig, som den tradisjonelle taco-elskeren som jeg er. Dette ble min “cheatmeal” denne helgen. Og det eneste jeg har gått og tenkt på i dag er taco! Jeg har ikke tatt bilde av måltidet tho, da tacoen min ikke ser så lekker ut når jeg er ferdig med den, haha! Blander alt av ingredienser sammen og knør lefsa rundt så det bare ser ut som en ball med mye mat inni. 

Jeg vurderer å ta meg en treningsøkt litt senere. Siden jeg ikke skal drikke alkohol i januar må jeg finne på andre aktiviteter i helgene enn å gå ut på fest og byen og slikt, noe som funker helt fint for min del. Jeg kjenner jeg har så godt av det! Det er jo ikke så fantastisk gøy å gå på byen hver helg likevel, er det det? Det innså jeg i begynnelsen av desember en gang. Jeg var på byen og skulle komme meg hjem. Jeg var drittlei og tenkte, dette gidder jeg ikke lenger. Det var da jeg bestemte meg for at nå skal jeg ha en fest og alkoholfri periode. Så blir det sikkert kjekkere når jeg først går ut når det virkelig skjer noe. Arrangement eller bursdag eller noe. Eller bare en fest en gang i blant. Men i januar, da er jeg avholds.

Ferdig vurdert, jeg stikker på trening! Ha en fin helg videre folkens!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg