DET VARMER GODT

Hei hei! Jeg kom akkurat hjem fra en passe lang tur med hunden, og det var en så fin tur vi hadde. Frosten lå så fin på bakken, og siden vi gikk inne i skogen fikk jeg en herlig følelse av jul, frihet, frisk luft.. poesi, med andre ord. Synd jeg ikke hadde med kamera, det hadde vært perfekt i dag! 

I dag har jeg hatt tomatsuppe med egg og baguetter til middag. Suppe er perfekt for slike kalde dager som i dag. Det varmer godt i kroppen og holder faktisk godt på varmen lenge etterpå. Det kan jeg si med hånda på hjertet, som ikke har varme i huset ellers! Den såkalte varmepumpa vår kom jo aldri, og vi ble nødt til å bestille pumpa av ett annet firma fordi han forrige aldri ringte oss opp igjen for å avtale ny tid. Vi hadde egentlig avtalt tid men han dukket aldri opp. Da vi så fikk tak i ham sa han at han hadde vært syk og måtte finne ny tid til oss. Han skulle ringe oss tilbake. Etter 10 dager med venting orket jeg ikke vente lenger, så vi ringte ham opp og sa at det var på tide han kom nå, vi hadde ventet lenge og til å bo i ett hus uten varme er det ikke akkurat så sunt å gå rundt og fryse hele tiden.  Neida, da hadde han ikke tid til oss i nærmeste fremtid likevel. Personlig synes jeg slikt er utrolig useriøst og en uprofesjonell måte å behandle kundene sine! Ikke minst virker det som de har null interesse i å tjene penger og at de virkelig driter i kundene sine. Så ja, nå har vi altså bestilt pumpe og tid til montering hos ett annet (og forhåpentlig bedre) firma, og de kommer i morgen tidlig for å montere den opp. Det skal altså bli så fantastisk, for i huset vårt nå er det så kaldt at jeg stadig er iskald på hendene og må sitte inne med både fleezejakke og teppe.

Nå skal jeg bare slappe litt av og la maten sige, som vi sier her på vestlandet. Treningsbagen ligger klar, så det blir en liten treningsøkt senere i kveld. Det er ihvertfall godt og varmt på treningssenteret! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg