28 julefilmer

Julen handler om å kose seg, ikke sant? Foruten om det viktigste som kjærlighet og samvær med familie, så handler julen tross alt om å kose seg. Og hva gjør man når man vil kose seg? Ser på film vel! 

Det er noe jeg setter stor pris på i julen. Å se på koselige julefilmer med familie, mens man gjerne sitter i sofaen med ett pledd over fanget og en varm kopp kakao med krem. For ikke glemme det å kunne knaske på julekaker døgnet rundt. For det er lov i julen! Tente lys og for de som er så heldige som har ovn, er det ekstra koselig med fyr i peisen. Ah, ser du det for deg? 

Jeg elsker jul og alt som hører med. Så selvfølgelig har jeg laget meg en liste over filmer jeg skal se i julen. Mine absolutte favoritter er Last Holiday, Hjemme Alene og The Holiday. De er såå koselige så de anbefaler jeg på det sterkeste! Hjemme Alene er kanskje mer morsom enn koselig. En obligatorisk julefilm! Noen av filmene handler kanskje ikke akkurat om jul, som Flåklypa og Narnia, men det er blitt en slags tradisjon å alltid se dem i julemåneden. Så, her får du 28 eksempler på filmer du kan se i desember og som kan hjelpe deg å komme i den rette julestemningen! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg