BOWLING BOWLING

#Støttekontakt

I dag var det bowling som stod på planen. Jeg tenkte det var lenge siden jeg og “J” hadde gått ut for å gjøre noe virkelig gøy sammen, så da ble det bowling i dag. Jeg er ikke så voldsomt flink til akkurat det å bowle, men får det helt greit til. Målet er alltid å komme over 100 poeng, da er jeg fornøyd! Jeg og “J” er her ikke for å konkurrere, men heller øve oss og ha det gøy. Det er viktig! Selv om konkurranseinstinktet til begge to kan lure seg litt frem av og til. Vi avsluttet dagen på Dolly Dimples hvor vi koste oss med en stor pizza og litt brus. I dag er det lov. I morgen er det en treningsøkt klokken 10 som venter på meg, så jeg har ikke noe dårlig samvittighet ovenfor litt kos iblant 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg