BILDER FRA SØNDAG

God morgen! 

Jeg er våken vet dere og sitter klar for å kjøre på trening. Hvor mange dager er gått nå siden jeg lot dere høre fra meg? En? To? Plutselig henger jeg etter med dagene her. Det var så mye som skjedde søndag og mandag. Mandag hadde jeg ikke tid til å stikke innom her i det hele tatt, til tross for at jeg hadde fri fra jobb! I går hadde jeg min vanlige handledag hvor jeg handler inn mat for hele uken. Så var det å lage middag, så avgårde på trening, så hjem og slappe av med film på tv og pcen på fanget for å skrive ferdig de påbegynte blogginnleggene. Og vet dere, det er jo så gøy! Jeg elsker det travle livet. Tenk om jeg bare hadde sittet hjemme og ikke gjort en dritt. Da hadde det blitt kjedelig da. Motivasjonen min for alt mulig er på topp, jeg har det bare så bra. Mulig det kan ha noe med at julen nærmer seg?

Her kommer litt bilder fra selskapet på søndag og veien bort til selskapet. Ja, jeg ble litt ivrig med kamera i bilen, det var jo ett så nydelig vær! Det er noe med det været altså. Det var mamma sin 46 års dag vi feiret, så vi fikk servert kyllinggryte som Andreas elsker over alt på jord, og kaker selvfølgelig! Ikke mange bildene jeg fikk tatt, og jeg glemte jo helt å ta bilder av gavehaugen til mamma, søren og. Ikke noe særlig bilder av de som deltok i selskapet heller dessverre, da jeg helst vil verne om deres privatliv fra bloggen min 🙂

Hjemme hos mamma får hundene servert maten på sølvfat. Nesten bokstavelig. Krystall fat… 

Kira sliten etter selskap

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg