EVO FITNESS

Hei på dere!

Starten på denne uken har gått i ett. På mandag var jeg og venninnen min tidlig oppe for å shoppe litt treningstøy. Vi har nemlig bestemt oss for at en endring må til nå, og at vi skal dermed melde oss inn på EVO Fitness treningssenter for rett og slett å bli FIT. Vi var på en prøvetime i dag, og vi gjennomførte en skikkelig effektiv økt med både kondisjonstrening og litt utfordringer med tanke på styrkedelen. For å si det sånn, så er vi begge svært motiverte for tiden og vi har gjort en avtale oss imellom at om vi melder oss inn, må det bli minimum 3 dager med trening i uka! Deal!

EVO var ganske annerledes i forhold til andre sentere, men det var fint og det virker som de fokuserer på gode, moderne apparater som både ser bra ut og ikke minst er komfortable å jobbe med. Med en gang vi kom inn måtte vi låse oss inn med en kode. Det første man kommer til er en rad med hyller og skap hvor man legger fra seg ting. Deretter kommer man rett inn i treningssalen. Det var ikke så stort, men i forhold til antall mennesker som trente så virker det ikke trangt på noen måte. Og så er det jo ett stort pluss at senteret åpner kl.05.00 på morgenen og holder åpent helt frem til midnatt. Det kan vel bety at senteret nærmest aldri er fullt, fordi alle går på trening til forskjellige tider. Det er en bonus. 

Mitt helhetlig inntrykk av senteret er at det er vel gjennomført, med tanke på at dette er ett ubemannet senter. De har overvåkning, rene apparater, rene toaletter og ryddige garderober. Manualene ligger pent på plass og tredemøllene var en drøm å gå på! De to neste månedene skal bli spennende! Jeg meldte meg inn i dag for 2 måneder, og på denne tiden skal jeg gi jernet! Det beste er at jeg fikk venninnen min med meg på dette, for alt blir så mye enklere når man pusher hverandre.

Jeg er klar!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg