FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM?

I det siste har jeg satset litt mer på instagram og har begynt med å bygge opp kontoen min og er mer aktiv der enn jeg har vært tidligere. Etter jeg la ut litt bilder av bmw’en og noen andre “modell” bilder skjøt det fart på antall følgere. Jeg har langt ifra så mange følgere som mange andre, men å ha hatt rundt 300 følgere over en laaang tid og maks 30 likes på bilder til å gå opp til nesten 800 på noen få uker og over 100 likes på bilder… Vel, det gav meg en liten boost til å fortsette å inspirere og dele med omverdenen. Så hvis du ønsker å følge meg, er du hjertelig velkommen til det ♥ @lindalovise91

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg