11 TING JEG SKAL GJØRE I OKTOBER

Hei alle sammen! 

Er ikke høsten bare herlig? I dag er det kveldsvakt for min del, men før jobb var jeg en tur innom stallen sammen med venninnen min. Vi tok hestene med på en oppfriskende tur i regnet, og nå sitter jeg og bare nyter restene av sola som skinner inn vinduet. Lurer på om jeg kan tyde en regnbue lenger borte? 

Jeg hadde lyst til å skrive en liste over ting jeg skal gjøre i oktober, for jeg skal faktisk få gjort en god del denne måneden! Alt i fra sosialt samvær til oppgradering i huset. Kanskje dere også får litt inspirasjon?

Invitere mine beste venninner på en middag hjemme hos meg – Det er så lenge siden jeg har samlet venninnene mine på en ordentlig sammenkomst! Nå som jeg har nytt hus og er kommet meg ordentlig i orden er det på tide å samle mine gode venninner på en herlig middag og noe godt i glasset!

Kle meg ut i forbindelse med halloween – Jeg elsker å kle meg ut! Så gjett om jeg kommer til å kle meg ut til halloween. 

Ha photoshoot ute i nydelige høstfarger – Høsten er helt nydelig. Ville vært synd å ikke benytte det fine høstværet til å knipse noen fine bilder før vinteren slår til. 

Gi garderoben en real oppgradering – Jeg har fått shoppet litt nye klær i det siste, så jeg vil rydde skikkelig ut av garderoben og gi plass til alle de nye klærne og ut med de gamle som jeg aldri bruker uansett. 

Kvitte meg med ting – Etter at jeg kjøpte hus og flyttet har det hopet seg opp så mye ting, ting som jeg ikke visste jeg hadde. Det er klart jeg må kvitte meg med en hel masse! Og dette er noe jeg skal fokusere på nå i oktober.

Begynne på julegaver – Jeg liker å være tidlig ute med julegaver, da slipper jeg å stresse og havne midt oppi rushet som utspiller seg på kjøpesentrene i desember. 

Pusse og sortere skoene mine – Jeg har enda ikke klart å finne frem alle skoene mine, men de jeg har funnet frem er full av støv og skitt at de alle trenger en oppgradering. Derfor har jeg kjøpt impregneringspray som står klart til bruk.

Vaske bilen innvendig – Jeg har vært flink å vaske bilen den siste tiden, fordi jeg flyr rundt på photoshoot med den hele tiden. Men innvendig ser den ikke så innbydende ut lenger. Så der trengs det en real omgang med filla! Det skal skje denne måneden! 

Få kontoret nede ferdig og flytte sakene ned – Det gjenstår kun ett par malingstrøk og gulvet må legges ferdig. Og lister. Så er det klart for å flytte kontorutstyr ned, og det vil bli såå mye ryddigere og lettere oppe i hovedetasjen. Kontoret jeg har nå skal foressten bli ett sminkerom/walk-in-cloest ♥

Se sesong 2 av Game of Thrones – Jeg har endelig kjøpt meg sesong 2 av Game of Thrones. Så denne måneden skal jeg krype under teppe med en kopp kakao og koooose meg med serie! 

Se “snømannen” på kino – Jo Nesbø sin krimroman er blitt film, og den skal jeg se på kino! Jeg har faktisk boka hjemme når jeg tenker meg om. Denne har jeg begynt på flere ganger men aldri fått til å fullføre. Skjønner ikke hvorfor, for den var sykt spennende. 

Har du noen punkter du skal gjøre i oktober?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg