ALLTID TID TIL FROKOST

Hei folkens! 

Hvem skulle tro voksenlivet var så travelt! Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å blogge de siste dagene. Jeg har hatt ett tonn med ærender, en hel haug med gjøremål, og en masse avtaler som jeg har måttet sjonglert rundt for å få tid til alt. Dere kjenner dere sikkert igjen. Håper jeg! Men nå sitter jeg her da, og endelig kan nyte frokosten som jeg nå har lengtet etter i mange timer. Jeg har nemlig vært ute og gjort de siste ærendene som stod på planen – foreløpig – og det før klokka var 12. Men har alltid tid til frokost! Vi snakkes litt senere da, nå vil jeg spise. 

Jeg elsker frokost! Jeg bruker gjerne god tid på å lage den perfekte frokosten.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg