HVA HAR JEG GJORT I FERIEN?

Så hva har jeg gjort på imens jeg har vært vekke? Sist jeg fikk oppdatert dere var jeg på vei til Vikedal på konserthelg. Det var første uken av ferien min, faktisk den første dagen. Og jeg har vært på farten siden da! Det ble ingen sydentur på meg i år, men det går fint. Vi har planlagt at vi skal unne oss en sydentur til neste år heller! Så hva har jeg gjort i ferien? Ferien min kort fortalt:

KONSERTHELG I VIKEDAL

Jeg og Andreas var jo som sagt i Vikedal, hvor vi bodde i bobil og levde det glade campingliv! På dagen grillet vi og koste oss i godt samvær med noe godt i glasset og på kveldene var det konsert med forskjellige band og dansing natten gjennom. 

BØ SOMMARLAND

Jeg fikk en telefon fra Tina om vi ville bli med på en spontan tur til Bø. Det ville vi jo selvfølgelig! Vi reiste opp på lørdagen. Her sov vi i hytte og på søndagen var vi i Bø Sommarland. Noe overskyet, men heldigvis varmt nok til å sprade rundt i bikini. 

DANMARKSTUR

Vi var i Danmark en liten uke sammen med noen venner, hvor vi koste oss i Djurs Sommarland, kjørte go cart, drakk danskene under bordet og kjørte på med harryhandel på tyskegrensen! Selv om det ikke er syden, så er det godt å komme seg litt vekk i sommer. Selv om det bare er over grensen. Bilen fikk rulle noen mil på denne turen. Vi kjørte ned til Kristiansand for å ta hurtigbåten over til Danmark, og på hjemveien kjørte vi via Sverige. 

COUNTRYFESTIVALEN

Okei, bortsett fra Danmarksturen så var dette høydepunktet mitt i ferien! Å se Brad Paisley live har lenge stått på ønskelisten min, og nå er det ønsket oppfylt ♥ Her lå vi i campingvogn, grillet pølser til frokost, middag og kvelds, drakk hele dagen og koste oss med konserter på kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg