COMEBACK!

Herlighet, jeg er så glad! Eller lettet er vel ordet jeg leter etter. Vi har endelig fått internett i hus! 

Jeg har jammen fått kjent på hvor avhengig man er blitt av internett. Jeg har følt meg på en måte låst, begrenset og stresset de siste ukene. Spesielt siden jeg har blogging som hobby, og kommer liksom ingen vei uten nett. Jeg har sittet med så mange ideer, men ikke fått muligheten til å slippe dem løs. Og ja, vi har heller ikke hatt tv..

Heldigvis har vi hatt ferie nå og stort sett vært på farten hele tiden, så har ikke lagt merke til det på samme måte om vi hadde holdt oss hjemme. Men slik var det jo før i tiden, vi var ikke pålogget 24/7 da, så på en rar måte har det vært noe deilig også, samtidig. Sett bort ifra at jeg har måttet kjøpe mer data på mobilen hele 3 ganger de siste 5 ukene, og om jeg måtte jobbe med noe på nett måtte jeg kjøre til foreldrene mine for å sitte der. Og lite, om ikke ingen, mulighet for å blogge. Så ja, nå er jeg lettet. Og glad. For nå har jeg faktisk valget mellom å være online, eller logge av når det passer meg. 

Så fra nå av vil dere høre mye mer fra meg, det lover jeg! Jeg har fått flere spørsmål og kommentarer “in the real life”om jeg har sluttet å blogge, så nei, det har jeg ikke. Men nå vet dere hvertfall grunnen til at jeg har vært borte. Jeg er på plass i nytt hus, jeg har internett i orden, jeg har til og med fikset meg ett nytt bloggdesign for anledningen, min egen comeback! Som jeg forresten har sittet og jobbet med nå i flere timer for å få alt på plass på riktig sted, i riktig størrelse. (Credit til alle bloggdesignere der ute som sitter med dette dag ut og dag inn!) Ferien er over, hverdagen tar over, motivasjonen på topp og batteriet er ladet. Kan det bli bedre?

Så glad er jeg nå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg