6 år som støttekontakt

Onsdager for meg betyr støttekontakt. For 6 år siden, meldte jeg meg opp som støttekontakt i kommunen, og har altså vært støttekontakt for en og samme bruker nå i 6 år! Det er lenge det! Til neste år er det det sjuende året jeg er støttekontakt, og for å være ærlig hadde jeg aldri trodd dette den dagen jeg godtok oppdraget. Nå er det blitt en fast del av livet mitt, og jeg er like mye knyttet til brukeren min som hun er til meg. Jeg har liksom fått meg den lillesøsteren jeg aldri fikk. Vi har det veldig gøy sammen, og gjør mye rart! Lager mat, går på kino, bowling, går masse tur med hundene våre, baker kaker, ser film, rydder og vasker, går på shopping. Det er så mye kjekt å finne på! Og så er det jo en god følelse av å tilbringe litt tid med noen som setter pris på deg! Da mener jeg virkelig setter pris på deg! Brukeren min gleder seg allerede fra vi sier hade til vi sier hei neste gang ♥ ♥ ♥

Hun hadde enda ikke fått sett huset mitt etter det ble pusset opp, så i dag bestemte jeg meg for at vi skulle lage oss en god middag hjemme og bare kose oss. Det ble pannekaker på menyen i dag. Sola skinte og varmegradene kom smygende, så det ble en god middag utendørs i dag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg