GNISTEN ER TILBAKE

Jeg kjenner at jeg klør i fingrene igjen etter å skrive flere blogginnlegg, ta bilder og få kommentarer på det jeg deler med omverdenen. Bloggingen fra min side har jo vært litt opp og ned den siste tiden, både på grunn av flytting og travel tid og mangel på motivasjon. Nå kjenner jeg gnisten er tilbake!

Ikke bare kjenner jeg lysten på å skrive blogg. Det at jeg har flyttet til ett nytt sted gir meg følelse av en ny start. Jeg vil utforske mer! Ta bilder, eksperimentere på kjøkkenet, trene meg i form. Nå har jeg plutselig energi nok til å gjøre alt jeg skulle gjort for lenge siden! Jeg har endelig ett hjem hvor jeg kan ta fine inspirasjonsbilder, og den travle tiden vi nettopp har vært inni begynner å avta og roe seg. Nå kan jeg endelig begynne å tenke på hva jeg VIL gjøre fremover, og ikke hva jeg MÅ. Begynner likegreit med noen fine bilder av frokosten:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg