Hello June

Tenk at vi er kommet til juni allerede! Vi klarte ikke målet med å være inne i det nye huset i løpet av mai likevel, men ingen skade skjedd. Innflytting er rett rundt hjørnet! Kjenner litt på følelsen nå, flytte vekk fra stedet jeg har bodd nå i nesten 4 år. Eller er det 5 år? Trøster meg litt med tanken på at jeg bare skal skifte stue. At det blir i ett hus, og ikke i en leilighet. Verre er det ikke. Er det bare meg som synes det er litt skummelt som førstegangskjøper? 

Uansett, jeg ville bare stikke innom her for å gi ett livstegn fra meg. Jeg ser at, til tross for ingen blogging, så er folk inne og leser til stadighet. Og det er så kjekt å se! Så det minste jeg kunne gjøre var å skrive ett lite innlegg om at jeg har det bra, og jeg kommer snart sterkt tilbake! Håper dere alle har hatt en fin mai måned! Mai for min del har vært travel og stressende nok. Nå kan jeg bare vente og se hva juni bringer meg  ♥ ♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg