Twisted dream

God morgen! Jeg våknet etter å ha hatt den sykeste drømmen noensinne. Jeg drømmer hver eneste natt, og som regel husker jeg alt jeg har drømt. Kjæresten er helt motsatt, han mener han ikke drømmer i det hele tatt. Men alle har drømmer, det er bare ikke alle som husker dem 🙂 

Mennesker drømmer i snitt 3-5 forskjellige drømmer hver natt. Og siden jeg ofte husker alle drømmene jeg har hatt, så blir disse satt sammen, og resultatet? Jo, en helt sykt twisted drøm i 4-5 forskjellige deler hvor ting handler om helt forskjellige ting! I natt drømte jeg først at jeg var med i en slags krimserie. Ei dame hadde blitt skutt i ett palass (eller noe i den dur, lysekroner hang ihvertfall ned fra taket), og jeg så hvem som skjøt. Jeg fulgte etter henne, for det var ei dame med store svarte briller og skaut og en enorm pelskåpe. Ja for ett syn, dere skulle sett henne. Jeg ble tatt fordi de trodde det var jeg som hadde skutt. Da måtte jeg såklart løpe for livet, og på veien møtte jeg ei hyggelig jente som ville være med meg på ferden. Og mens vi løper så roper hun: “jeg har endelig funnet en venn”. Haha weird. Jeg kom meg unna, men ikke før jeg var havnet i en stor labyrint. Altså nå begynner del 2 av drømmen. I denne labyrinten lå det to enorme slanger som var like lange som labyrinten. Den ene var fake og den andre var ekte(!?) Så måtte jeg finne veien ut uten å bli tatt av den ekte slangen. Jeg endte opp med å bli halvveis slukt, og da roper jeg på “den nye venninnen min”, at hun må trykke på av/på knappen for å re-starte alt, siden nå visste vi hva vi måtte gjøre! Ja, da befant jeg meg plutselig i ett gaming spill. Da vi hadde “re-startet” spillet var labyrinten borte og vi befant oss plutselig ved ett stort innendørs basseng. Og så husker jeg ikke mer.

Slik kan jeg se ut i drømmene mine. For real.

Dette blir jo såklart helt meningsløst for dere å sitte og lese. Jeg skulle hatt tegnet hele drømmen for dere, så hadde det vært lettere å forstå hva som foregår i hodet mitt om natta! Ja, hvorfor ikke? Det kan jeg prøve neste gang jeg har en syk drøm. Det blir nok i natten som kommer tenker jeg. 

Andre som lar fantasien løpe løpsk i drømmene sine? Bokstavelig talt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg