Oppblåst

Endelig mandag! Jepp, endelig mandag ja. Jeg er en av de som ser frem til en ny uke og nye muligheter. Rart, for tidligere var jeg helt motsatt. Jeg hatet mandager, kunne sove helt til halv 2 på dagen, og legge meg dritseint midt i uka. Kanskje det er disse tegnene som dukker opp etterhvert som man blir mer voksne? 

På planen min i dag står det frokost, morgentrening og ett lite ærend. Så får vi se hva ellers dagen bringer. Foressten, ser dere hvor oppblåst jeg er på bildet eller!? Nei, jeg er ikke gravid, selv om det nesten kan se slik ut. Det er rett og slett colaen jeg drakk på fredag! Dette bildet er fra lørdag. Så slik kan kroppen altså reagere når man holder avstand til noe man nesten har vært avhengig av tidligere, for så å innta ett glass eller to. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg