Sjokolade hver dag

Endelig. 1.desember! Tid for å åpne den etterlengtede sjokoladekalenderen. Disse 10 kroners sjokoladekalenderne er ett must i desember, og jeg tror ærlig talt jeg aldri,aldri, aldri blir for gammel for dette! Mamma kom innom med pakkekalender i går også, noe jeg heller aldri blir for gammel for, haha. I første pakke lå tilfeldigvis en sjokoladekalender her også, så nå har jeg to jeg kan kose meg med. Jeg husker godt før da mamma kjøpte kalender til oss unger, og da jeg hadde spart litt småpenger gikk jeg på butikken for å kjøpe en til i smug for å spise alt på en gang. Pappa sparte alltid på sine sjokolader, åpnet alle på julaften. Om han fikk ha dem i fred? Nei, han hadde vær så god bare med å dele med oss tre unger som stod i ring som noen villsau på jakt etter småknask. Si hva dere vil, men desember er virkelig den beste måneden i året! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg