80 kr og en kebab

Dette kjenner jeg blir en sløv søndag. Jeg ligger i sengen og skriver dette innlegget, og har egentlig veldig dårlig samvittighet siden solen skinner på sitt beste utenfor vinduet, som jeg for såvidt har trukket for med rullegardingen. 

Jeg var ute med noen venner i går. Vi koste oss med drikkelek og hadde det ganske morsomt. Ikke slike typiske “jeg har aldri”-lek, men kjekke kortspill hvor vi lo mer enn vi drakk. Utpå kvelden kom det bare fler og fler. Så var det en tur på byen, en kebab og bussen hjem. Det er bra gjort å gå på byen og kun bruke 80 kr på en hel kveld! Og de pengene ble brukt på kebab og buss.

Nå blir jeg straks plukket opp av Tina. McDonalds venter. 

Meg og bestevenninnen min Lisa ♥

4 kommentarer
    1. Så koselig 🙂 ( vinn skinnjakke til en verdi 1000kr på min blogg nå, pluss at jeg har ukens blogg konkurranse. Bli gjerne med, dette hadde jeg satt pris på )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg