Pizzakakekringle

Se den solnedgangen! Slike nydelige kvelder har jeg stort sett hver eneste dag. Vi bor rett over havet og har perfekt utsikt når solen går ned om kveldene. Naboen over oss på andre siden av veien står alltid på terrassen med mobilen sin. Så roper hun, “heii, jeg tar ikke bilde av deg altså, men det var en nydelig solnedgang!” 

Jeg har hatt fri i dag og vært ute på litt ærender som jeg føler tok hele dagen. I tillegg har jeg stått på kjøkkenet i hele kveld, så jeg har ikke fått satt meg ned og slappet av før nå. Kjæresten min er reist på jakt, så han kommer ikke hjem før på søndag. Fint å ha litt tid for oss selv innimellom, men gud så kjedelig når det kommer til matlaging! Å lage mat til kun meg selv er jo så kjedelig! Men jaja, jeg hadde allerede bestemt meg hva jeg skulle ha til fredagskos, så da ble det denne gode saken her: 

Lurer du på hva det er? Det er pizza. Det er kake. Det er kringle. Det er pizzakakekringle!

Oppskriften fant jeg først faktisk på facebook. Veldig enkelt. Søt grunndeig, pizzasaus, pepperoni og revet ost. Veldig godt, må smakes! Dessverre tok jeg ikke bilder underveis og har i tillegg rotet vekk videoen som viser alt steg for steg. Men lager jeg det igjen, så skal jeg absolutt vise dere hvordan man lager denne godsaken. Så det ikke godt ut? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg