“Jeg har ingenting å ha på meg”

Nå er det i gang. Nå har jeg ryddet godt ut av klesskapet mitt og fjernet klær jeg ikke trenger, vil ha, eller kommer til å bruke i fremtiden. Nå ligger de for salg på facebook sine tilsalgs grupper og venter på budrundene. Jeg har allerede fått solgt noen plagg, så håper jeg blir kvitt det meste. Til sammen ble det en hel pose med klær som skal ut av huset. Og jeg er enda ikke ferdig! Dette er bare runde 1. Og jeg er en typisk “jeg har ingenting å ha på meg” jente, selv om skapet snart buler utover. Jeg kunne sendt dem sørover til fattige land, men tror ikke de har noen behov for glitter og coctail kjoler. Så jeg selger det jeg kan, og resten blir sendt avgårde. Det er så godt å rydde ut og gjøre plass til nye klær som jeg faktisk kommer til å bruke!

Alt det klær!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg