Gleder meg til å spise salat!

Hei og hopp alle sammen!

I dag har jeg ikke så mye på planen, annet enn at jeg skal være støttekontakt for det første. Hun kommer snart, så vi skal enten se på film, spille sims eller bare tøyse og tulle slik vi alltid gjør. Hehe, neida vi gjør masse “seriøst” også, men litt tull blir det da. Og for det andre skal jeg rydde skikkelig ut av klesskapet mitt. Og Andreas sitt, selvfølgelig. Klær er det jeg tar meg av. 

Jeg har akkurat kommet hjem fra en liten ærend. Jeg skulle ut for å se om jeg fant meg ett par nye joggesko. Og jeg fant meg ett helt nydelig par sko. Eller skal jeg si en sko!? Ett par igjen, som tilfeldigvis var min str. og som tilfeldigvis tok pusten fra meg.. så mangler venstre skoen! Så ble ingen sko på meg i dag.

Ellers så herjer sunnheten i hus. Jeg har begynt på det populære programmet C9 fra Forever Living. Dette er dag nr 2, og det er dag 1 og 2 som er de “verste”. Men jeg synes det har gått helt greit! Jeg har kommet meg over det høyeste hinderet. Nå ser jeg frem til ett godt og sunt måltid i morgen. Jeg blir nesten litt kvalmen når jeg tenker på sjokolade, feite muffins og brus. Nei, Grove rundstykker, salat, skinke, ost, agurk. Ååå, som det frister! Gleder meg til i morgen! Handlelisten min for i dag:

Jeg skal ikke gå så mye innpå hva C9 er akkurat nå, skal heller gi dere en god evaluering siste dagen og litt små oppdateringer i ny og ne. Men er du litt nysgjerrig og ønsker å vite mer om hvordan du kan gi ett kickstart til en ny og sunnere livsstil, ta kontakt med meg på melding eller send en mail, [email protected], så forteller jeg deg hva det er! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg