Venninnehelg

Jeg har bare hatt en helt fantastisk helg! Jeg var ute i går med kjæresten og bestevenninna mi Lisa. Vi koste oss og sang for full hals hele kvelden, slik vi alltid pleier. Byn, dansing, kebabrull. Lørdagen med 3 ord altså! Ellers har jeg generelt tilbrakt mye av helgen sammen med Lisa, da vi har gått mye tur med hundene og hatt vår venninnetid med jenteprat, updates og gossip slik vi alle jenter trenger. Eller? Nå sitter jeg og venter på Andreas skal komme hjem med pizza fra pizzabakeren. Regner med det blir film og sofasliting resten av kvelden. I morgen begynner en ny uke med nye planer og nye utfordringer. Så. Ikke lange oppdateringen fra meg i kveld. Jeg ville bare at dere skulle vite at jeg har kost med de siste dagene og håper selvfølgelig dere også har hatt en fin helg! Nå må jeg rydde vekk fra bordet og lage plass for stor pizza med kjøttdeig, skinke og bacon fra pizzabakeren! HOHO, PIZZATID!! hmm, ja.

Ha en nydelig søndag da folkens! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg