Gledet meg til frokost i dag

//Sponset

Som dere vet så mottok jeg en pakke fra NOKA i helgen, og jeg har nå gått gjennom alt som var oppi og plassert dem fint på plassen sin. Jeg har nemlig en egen Noka-hylle på kjøkkenet! Så, allerede i går visste jeg hva jeg skulle ha til frokost i dag. Nemlig musliblandingen Chocolate Caramel Musli! Med en gang du åpner pakken så lukter det herlig karamell! Den er så god, så derfor har jeg litt lyst til å gi dere en skikkelig presentasjon av denne nå. 

I en pakke får du 7 komplette måltider av denne blandingen. Og som sagt tidligere, denne passer utrolig bra som en kjapp frokost, lunsj eller som ett lite kveldsmåltid. 1 måltid er ca. 224 kcal og inneholder alle vesentlige vitaminer vi trenger (23). Blandingen er veldig proteinrik, og vi vet jo at vi trenger proteiner for å bygge muskelmasse. Så enten ditt mål er å gå ned i vekt eller øke muskelmassen, så passer den til enhver som sitter med ett mål om å endre på livsstilen. Min egen erfaring er at den metter utrolig bra. Jeg er mett lenge etterpå og tenker ikke så mye på mat som jeg gjorde før. Jeg var fæl med å småspise hele tiden, for jeg følte meg konstant sulten. I dag gjør jeg ikke det, noe som er en fantastisk følelse. På lik linje med annen mat, legger jeg også inn Noka på appen jeg bruker for å følge med på matinntaket mitt og energibehovet mitt. 



Har du smakt Nokas Caramel Musli?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg