Lunsjsalat

Etter treningen i dag lagde jeg meg en herlig salat til lunsj! Og jeg er glad jeg lagde mye, slik at jeg kan ha denne til kvelds også, for den var fantastisk god! Er det lov å si det om sin egen mat? Det er lov å skryte? Ja, det er det. 

Lunsjsalaten min består av blant annet isbergsalat, revet gulrot, agurk, kokte egg og stekt kylingfilet. Til topping brukte jeg revet ost, små tortilla chips (som faktisk fulgte med i isberg salaten jeg kjøpte), og litt dressing. Frisk og god til lunsj. Og en veldig enkel rett etter trening. Tenk at jeg tenkte før at salat er en kjedelig rett. Men den er jo slett ikke kjedelig!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg