Trening er min livsstil, ikke bare en fase

God morgen alle sammen! Og i dag er det en skikkelig god morgen. Selv om været ikke er helt med oss her i Haugesund i dag. Men litt regn stopper ikke meg. Jeg har brukt denne morgenen på treningssenteret. Startet dagen med 45 minutter styrketrening, etterfulgt av 30 minutter spinning. Så nei, litt regn stopper ikke meg. Ingen unnskyldninger, er det ikke noe som heter det?

Kjenner jeg har fått tatt meg skikkelig ut i dag, og det er så deilig! Jeg kjenner meg full av energi, og jeg føler meg så motivert! Og det beste av alt er at jeg ikke har følt meg noe mindre motivert over flere dager. Jeg har hatt samme motivasjon og viljestyrke over lengre tid og jeg føler jeg er kommet over den “kneiken” hvor man går inn i en ny hverdag med trening til å faktisk ha trening og sunnhet som sin livsstil, og ikke bare en fase. I tillegg bruker jeg appen Lifesum hver eneste dag og dokumenterer alt jeg spiser og trener. Denne har hjulpet meg voldsomt og er en av mange ting som motiverer meg. Jeg har i tillegg gått ned i vekt og midjen min er nå smalere. Ikke mye, faktisk bare ett par cm, men jeg er hvertfall på rett vei. Jeg har kommet under en viss vekt, som var mitt første delmål. Nå er jeg igang med mitt andre delmål, og jeg tar det step by step, stresser ikke med noe. Det er en annen ting som har hjulpet meg til motivasjon. Stress. Null stress! Legger ved noen bilder av hvordan dagen min har vært i dag på Lifesum! 

 

Lifesum er jo ikke alltid helt presist, men så skal det jo litt til for å få det helt likt som i virkeligheten. Jeg tror nok jeg har forbrent litt mer enn 806 kcal, og det er nok andre ting på listen som hadde passet bedre til å beskrive hva jeg har spist og når det kommer til treningen min. Men så er dette kun en veiledning og ikke noe man trenger å ta 100% seriøst. Selv om jeg prøver å gjøre det så riktig som mulig, og føler jeg selv at jeg har trent og gjort en god jobb, så er det bra nok for meg. Heldigvis! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg