Ha en fin søndag

Hei på dere! 

Jeg misunner ingen av dere som ligger dårlige på sofaen i dag etter lørdagens sprell. Det ble en tidlig kveld for oss i går, vi var ekstremt trøtte begge to. Klokken 23.00 gikk vi og la oss, klokken 11.30 våknet jeg. Tenk å sove over 12 timer og likevel være trøtt? Det første jeg gjorde da jeg våknet var å ta meg en joggetur med hunden min. Og det før frokost! Nå er det snart kveldsvakten som kaller, noen må nemlig jobbe i helgene også mens andre har fri. Ville egentlig bare innom for å ønske dere en fin søndag! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg