Jobber hjemmefra

Det er sjeldent jeg sitter andre plasser enn på sofaen når jeg jobber med pc. Egentlig litt dumt, for sofaen er blitt ett slags kjennemerke på det å slappe av. Så siden jeg ikke skulle slappe av i dag, men faktisk jobbe, så satt jeg meg like greit på kjøkkenet. Mens jeg sitter her, gjør jeg faktisk det jeg skal istedenfor å oppdatere facebook og klikke på helt andre ting enn jobbrelatert. For nei, jeg er ikke særlig selvdisiplinert.. Jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg er litt inn i en fase hvor jeg vurderer å starte opp enkeltmannsforetak. Så for tiden jobber jeg med en profesjonell hjemmeside som skal være mitt varemerke, og forhåpentligvis i løpet av dette året skal jeg starte enkeltmannsforetak. Men før jeg gjør det, er det en haug av ting jeg må sette meg inn i, planlegge og dokumentere. Dette tar tid, og jeg vil at absolutt alt skal være helt klart til jeg kommer til det steget hvor jeg faktisk eier min egen bedrift. Dere skal såklart få vite når dette skjer, for det er jo ikke bare bare å få til noe sånt. Men veien dit er lang, og jeg kommer ikke til å blogge så mye om grovarbeidet bak alt. Så dere får bare smøre dere med litt tålmodighet. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg