Innkjøp

Så deilig å vite at det er søndag i dag. I hele går gikk jeg rundt og følte det var søndag, og man får liksom litt lengre helg når syken spiller oss ett puss i ny og ne. Jeg har ikke fått gjort alt jeg hadde planer om disse dagene. Før helgen var jeg på shopping og handlet litt nye klær, noe jeg sjeldent gjør siden jeg aldri finner meg noe. Men denne gangen fant jeg masse og jeg tenkte bare at.. jeg trengte det. Jeg trengte å skjemme meg litt bort. Jeg trengte å fornye garderoben litt. Jeg er passe lei av å gå med bukser som ser ut som de skal sprekke i skrittet ganske snart, eller gensere som er så utslitte at kantene begynner å vide seg ut som en kjole. Så planen for denne helgen var at jeg skulle rydde garderoben, få bort klær jeg ikke bruker og kommer aldri til å bruke. Inn med det nye, ut med det gamle! Jeg har såvidt begynt med garderoben, så denne dagen går nok til dette prosjektet. 

Elsker genseren med snøring. “Alle” har den, enten det er genser, body, kjole eller t-skjorte. Snøringen finner du nå overalt! Trodde aldri jeg skulle falle for den, men.. jeg gjorde visst det. Ellers ser dere det er mye hvitt det går i. Jeg er blitt hekta på lyse klær, og fokuserer på å finne vårlige og sommerlige antrekk jeg kan bruke fremover. De triste mørke fargene er jeg over. Hvitt undertøy og strømpebukser fra Cubus, hvite bukser fra Bik Bok, cardigans fra Vero Moda og hvite sneakers fra Mani. Litt sminke måtte også til, og den er selvfølgelig fra Kicks. Handler alltid pudder på Kicks. Kommer ett eget innlegg om dette senere. Nå må jeg slå meg løs på garderobeprosjektet!

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg