Gunslingers Konsert

God lørdag alle sammen! Jeg er sånn passe redusert i dag. Enkelt og greit fordi jeg hadde det kanonkjekt på konsert i går! Gunslingers var i Haugesund, og synes ikke vi går så altfor ofte ut på slike tilsetninger, så vi unnet oss rett og slett en gøyal kveld litt utenom det vanlige. Jeg og Andreas danset så og si hele kvelden. Det resulterte i ett passe stort blåmerke på kneet i dag tidlig, noe som kom av at jeg tryna midt på dansegulvet. Men hei, ingen som så det! 

I dag blir det en rolig lørdag for min del. Jeg er over den tiden hvor jeg klarte å gå ut to dager på rad. Tenker det blir film her hjemme, med litt snopegodt og avslapping. Og ja, middagen skal vi ta på restaurant i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg