Inspirasjon med mening

Nå har jeg sittet lenge og samlet opp litt friske bilder som kan minne litt om sommer. Starter uken enkelt og greit med litt inspirasjon. Det er ikke måte på hvor mye jeg gleder meg til sommer i år. Normalt er jeg egentlig veldig glad i vinteren. Det har aldri vært helt min ting å gå og sprade rundt i bikini, bade i havet eller ligge og sole meg på terrassen i minimalt med klær. Jeg har ikke følt meg vel med det, og da har det bare blitt slik at det er vinteren jeg ser frem til. Da slipper jeg hvertfall grue meg til å dikte opp unnskyldninger til å ikke være med venner på stranden. 

Men i år.. i år er det annerledes. Siden desember i fjor planla jeg ett år hvor jeg virkelig skulle gå inn i meg selv og spørre; hvem vil jeg at jeg skal være? Jo, jeg vil være ei som trives med sin egen kropp, som kan være stolt over noe jeg har oppnådd, og som kan motivere flere til å gå inn for å finne den beste versjonen av seg selv. Og i år SKAL det skje. Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har begynt forfra igjen og igjen, på grunn av at jeg har feilet gang på gang. Men, siden januar i år har jeg holdt meg i skinnet og aldri har jeg vært så motivert til å gjøre en forandring som jeg er nå! Som jeg har vært siden start! Jeg har ikke begynt forfra siden jeg satte foten ned og sa stopp, nå er det nok. Jeg er stolt bare jeg har kommet så langt. Jeg er fortsatt i tilvenningfasen til ett hakk sunnere liv. Men jeg har tro på meg selv. Dette året skal hjelpe meg å nå mine mål! I år skjer det en forandring.

Jeg har valgt bildene med omhu, de representerer nemlig mine mål for dette året. Tolk dem som du vil. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg