Akedag

I går var jeg støttekontakt igjen. Onsdag vet dere! Jeg og “J” tok med oss hundene og gikk i akebakken for å renne på Ufo-brett. Dere vet, de runde akebrettene som snurrer rundt og gir en sinnsyk fart nedover. Jeg hadde kamera med, men glemte helt å ta bilder i bakken. Men, ble litt naturbilder på turen vi tok gjennom norheimskogen etterpå. Eller, sa jeg gå? Hundene våre har så mye energi at vi lurte på om de hadde klart å dra oss på akebrett bortover stien. Altså ufo-brettene, de er jo mye mer glattere og lettere å dra enn vanlig akebrett. Bare for å bruke opp energien deres litt. Hundene storkoste seg! Det kunne man se på lang avstand! Jeg og “J” byttet på å sitte på ufo-brettet. To hunder er sterke enn en. Det var så gøy! Og det er så kjekt å kunne være litt barnslig innimellom. Jeg lurer litt på hva folkene som gikk forbi oss tenkte, hvertfall da de så meg på ett lite akebrett bli dratt bortover stien med to ivrige hunder i fronten. Og med “J” springende etter!

Vi hadde kakao og kjeks med oss, og storkoste oss ute i nesten 3 timer. Her må vi nyte snøen mens vi kan! I morgen kan den være borte. 

3 kommentarer
    1. Å ake er kjempekjekt 🙂 Ha en fin dag videre 🙂 Håper du vil ta en tur innom min blogg også, og gjerne still meg spørsmål til spørsmålsrunden jeg skal ha snart :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg