Evig prosjekt

God morgen! Ettersom jeg har levert inn mobilen min til reparasjon, så hadde jeg ikke alarm til å stå opp i dag. Hadde egentlig tenkt meg på morgentrening, men jeg sov meg rett gjennom timen. Bokstavlig talt. 

Planen min i dag er å rydde videre på kjøkkenet. Jeg har ett ganske lite kjøkken med begrenset plass til utstyr, så jeg må tenke taktisk når jeg plasserer ting for å få plass til alt. Har så veldig lyst til å vise dere hele leiligheten i ett innlegg. Gjerne i en bloggvideo, men jeg har aldri laget video før. Vet ikke om jeg får det til, men det er gjerne verdt ett forsøk. Men først må jeg rydde alt og gjøre det litt fint. Leiligheten er ett slags evig prosjekt for meg. Jeg elsker å pynte og dille med alt. Men så er det alltid noe å sette fingrene i også. Jeg har noen tanker om hva jeg skal pynte med på denne årstiden, og det skal jeg selvfølgelig vise dere når jeg har fått alt i hus. Nå står hunden og tripper ved døra, så jeg skal ut og gå en tur med henne og finne litt materialer jeg skal bruke til å pynte med. Vi blogges 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg