Ting som gjør meg glad

 

Merkelig hvordan folk snur med en gang det blir ett nytt år. Jeg var på treningssenteret i går, og det er første gang jeg har sett så mange i styrkesalen. Alle tredemøllene var opptatt. Nesten. Folk ser på 1. Januar som en slags ny sjanse. Jeg gjør det selv, ærlig skal jeg innrømme det! Alltid fra 1. Januar prøver jeg å holde det nye året så perfekt som mulig! Det er så klart umulig. Det vil alltid komme nedturer en gang i blant. Men hittil har jeg ingenting å sette fingeren på. Vi er bare kommet til 8ende dagen i dette året, men her er ting som har gjort meg glad til nå. 

 Jeg har fått blogg motivasjonen tilbake, og har blogget regelmessig siden starten på året.

 Jeg er fokusert på treningen. 100%.

 Hunden min, Kira. Får meg alltid i godt humør!

 Jeg tør å lage nye middagsretter, smake på nye ting og utforske selv på kjøkkenet

 ♥ Jeg lærer meg å følge sunne oppskrifter

 Jeg har noen få, men gode venner, som jeg ikke ville byttet mot noenting i verden

 Å snakke om sommerplanene  

  Å glede meg til hyttetur med venner, familie og kjæresten i vinter

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg