Kjipe greier

Her kommer ett sent lite bloggerop fra meg. Jeg er så irritert akkurat nå, og troor jeg har god grunn for det. Jeg har lenge vært forberedt på denne natten, siden jeg faktisk skulle jobbe og troppet opp på jobb kl.halv 10 i kveld. Da viser det seg at noen andre har fått vakten min, uten at jeg har fått beskjed om det! Så her har jeg da, gått hele dagen og tenkt på at jeg skal på jobb, har måttet slappe godt av og gjerne prøvd å sove litt for å holde meg våken gjennom hele vakten – til ingen nytte. Er det rart jeg drømmer om en karriere hvor jeg kan være min egen sjef? 

Kjipt at det gikk som det gikk i kveld, men da får jeg helle trøste meg med en rolig kveld her hjemme og tanken på at jeg kan sove godt i natt. Jeg og Kira koser oss med Big Bang Theory på skjermen! Har på følelsen av at det blir en sen kveld, for jeg er absolutt ikke trøtt! Dere får uansett ha en fantastisk FIN kveld og en GOD natt ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg