Venninnehelg

God søndags kveld til dere! Sofaen er inntatt og pizzaen i ovnen. Og amerikansk fotball på tv, faktisk. Jeg har sittet og spilt Sims i en liten time nå, så jeg merket det ikke før nå. Nå skal vi slappe godt av her hjemme!

Som dere kanskje allerede vet så har jeg hatt jobbhelg denne helgen. Som oftest blir det ikke gjort så mye annet enn jobb i disse helgene, men på lørdag hadde jeg besøk av Tina, bestevenninnen min. Vi hadde oss en liten venninnedag på lørdag, noe vi ikke har hatt på lenge! Vi tok som vanlig en liten tur med hundene ned til kiwi for å handle inn lørdagsmiddag vi skulle lage sammen. En rett jeg så vidt husker hvordan smaker, nemlig snitzel! Jeg husker første gang jeg smakte snitzel. Det var på klassetur i 10’ende. Vi var i Polen for å besøke Auswitch og alle de andre konsentrasjonsleirene fra 2.verdenskrig. Vi fikk servert snitzel så og si hver dag, og jeg husker vi var såå lei av det på slutten! Men plutselig fikk jeg så himla lyst på det. Det var jo kjempegodt, og så lett å lage! Tror ikke vi brukte mer enn 10 minutter…

Snitzel a’la Tina – Linda  

Utenom matlaging var vi en tur innom Amandasenteret for shopping. Litt nytt undertøy i skuffen er alltid kjekt! Når jeg går på shopping vet folk at jeg stort sett har fått dilla på noe. For egentlig er det ganske sjeldent jeg shopper, klær og interiør osv. Men så får jeg slike bølgedaler da hvor jeg bare er nødt til å ha noe nytt i hus! Og det varierer mellom klær, undertøy, nye puter eller pynt. Nå for tiden er det ALT. I dag har jeg sagt til kjæresten at han skal være med meg i morgen for å handle nytt sengesett og pynteputer og slikt. Som menn flest liker han jo ikke å være med på slikt, og det er nettopp derfor jeg vil ha ham med! Er jo koselig å handle sammen av og til. Han vet at jeg elsker ham uansett ♥ ♥

Ser frem til en ny uke nå, med nye muligheter. Nå vil jeg bare ønske dere en god søndagskveld før jeg kryper under armkroken til mannen min og skal kose oss med “Hellstrøm rydder opp” på tv. Heijdå 

 

2 kommentarer
    1. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg