Klær over alle hauger

God lørdag ♥

Dette blir nok en herlig dag. Sola står høyt på himmelen her hjemme, og jeg er i gang med oppvasken, vasking av klær og støvsuge gulvet. Jeg har også begynt på prosjektet oppe i 2 etasje som jeg har snakket så lenge om. Det med å rydde bort alt unødvendig og kaste ting jeg ikke trenger. Nå tror jeg endelig jeg har fått samlet absolutt alt jeg har av klær i huset. Det kommer alltid en genser eller en singlet smygende frem når jeg tror jeg er ferdig, men nå ser jeg endelig en ende på det. Det er ikke akkurat lite klær jeg hadde gjemt litt overalt. Jeg har fått så god plass i skapet mitt etter denne haugen ble ryddet vekk! Klærne blir nok mest sannsynlig gitt bort eller sendt videre til fattige land. Synd å måtte kaste fullt brukbare klær istedenfor å gi det til noen som trenger de!

Jeg og kjæresten hadde en veldig koselig kveld i går, med både god mat og film. Jeg fikk for meg at denne dagen skulle vi spise noe vi ikke ellers pleier å spise. Som for eksempel storfekjøtt. Vi hadde ovnsbakte poteter til, sammen med salat og peppersaus. Og hvitløksbrød. Jeg og Andreas kan bruke hvitløksbrød til nesten hva som helst! Det ble ikke så veldig sent i går, vi var nok trøtte begge to. Klokken ble ikke mer enn 23.00 før vi gikk og la oss. 

Klokken 4 blir det grillmat hjemme hos foreldrene mine, og så er det til Frakkagjerd for å kose oss med noe godt i glasset sammen med en fin gjeng! Men nå – huspliktene kaller! 

1 kommentar
    1. jeg har nettopp gjort det samme! må virkelig rydde opp litt, og heller gi det bort til de som setter mer pris på alt rotet mitt…. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg