Få Instagram på bloggen

Jeg syntes det var på tide med ett nytt utseende til bloggen min. Jeg har ikke vært fornøyd med designet på lenge. Eller, designet var fint, men jeg fikk liksom aldri til headeren min. Og det ødela hele helheten. Men nå er jeg superfornøyd. Og selv om jeg ikke har headeren jeg skal ha enda, så har jeg fått ett nydelig bilde i mellomtiden. Så for å svare på spørsmålet til en leser: Jo, jeg skal ha flere photoshoots. Men det har vært så travelt i det siste at det har måttet vente. Men jeg håper det ikke blir så lenge til.

Men over til noe helt annet:


Under hele prosessen om å bytte design og freshe opp bloggen min, kom jeg over en.. hva kalles det? En Widget for Instagram! Jeg leser blogger innimellom og ser det er mange som har så mye på sidemenyen sin, mens jeg har kun det som er standard. Derfor ble jeg så glad for å finne ut av dette og faktisk få det til. Denne smarte og lett forklarlige Instagram Widget’en gjør at bildene dine fra Instagram vises i sidemenyen. Man kan velge hvor store man ønsker bildene skal være og hvor mange rekker med bilder du vil ha. Helt opp til deg selv.

INSTAGRAM WIDGET’en FINNER DU HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg