Min 17 Mai feiring

God morgen! Hadde dere en fin 17. mai feiring? Jeg hadde en ganske fin dag. Det var meldt litt utrygt vær, men det ente opp med sol og ganske varmt vær. Jeg er glad for at vi feirer 17 mai, men er også glad for at det kun er en dag i året! Skoene mine holdt på å ta knekken på meg, selv om jeg hadde plastret hælene mine med Compeed plaster over det hele. Men bortsett fra det var det en fin dag å feire med kjæresten min. Vi stod opp og kjørte til mamma for å få på meg bunaden min. Deretter var det å sette nesen mot byen for å få oss en matbit på Egon. Jeg er ikke så interessert i å gå langs gågaten hele dagen, det er det samme hvert år uansett. Boder, masse folk og masse støy. Men man må gå og kikke litt uansett, nesten som en liten plikt man har. Russetoget gadd jeg ikke å se på en gang i år. Vi gikk hjem rett etter folketoget, og slappet av resten av kvelden. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg